Sunday 10 October 2010

aşk mümkünmüdür hala

Ben bu aralar pek bir garibim. Normalde sabahları sinirli kalkardım daha da sinirli oldum. Her şeyi düşünürdüm daha da düşünür oldum.

Tanışma konusunda zorlanmayan ben 3 haftadır adeta ıkınıyorum. Bulunduğum ortamda yanım boş kalmadı ki yanıma gelsin! muhabbeti yapsam da kendi kendime boş kalsa ne olacak diye de merak ediyorum. Aslında asıl mesele iki kişi arasında gidip gelmem. Bir konrolünü sağlayamadım kalbimin, beynimin. Sinirim bunla da alakalı değil.  Liseden beri kimseyi sevmemem şu yaşıma rağmen hayatımda tek bir kişi sevmem, sadece bir tek kişiye aşık olmam da zorluyor olabilir. Ki sinirimin bununla da alakası yok.

Sinirim insanların benden sürekli ilgi beklemesi, sinirim 20 yaşında çok şey düşünüyor olmam. Belki ben büyütüyorum bir şeyleri ama itirazım var ulan. Bir anda on tane şey düşünmek istemiyorum mesela. Ama oluyor engelleyemiyor, ne kadar böyle sürer bilmiyorum.

Gelelim gönül meselesine kendime ona bir hafta verdim. Olmadı tanışamadık mı o halde bir daha da açmam konuyu kendi içime gömerim isimsiz adamı. Gelelim 2. tekil şahısa onu tanısam da olmayacağını bildiğim için bahsetmiyorum bile. Bu kadar yazıp bahsettikten sonra bağlayamamakta mesele ne yapalım bir şarkı ile son verelimm, alakasız olsa da bir travis sever olarak dinleyin derim. http://fizy.com/#s/151ef2

3 comments:

Gülcihan Yelkenci said...

Bir hafta mühlet demek :)

Duygu Fedakar said...

bende öleyim canım 20 yaşıma yeni girdim büyüdügüm dank dank çarpıyor yüzüme ama napalım bu bizim elimizde güzel şekil verirsek düşüncelerimize güzel olucak hersey inşallah:)

Bal said...

Bir hafta mühlet daha fazla hırpalanmayayım, olmadı deyip geçeyim istiyorumm :) tabii bir sürpriz olmazsaa :/

Büyüme işine hazırlıksız yakalandım kimse bana 20 yaşına gelince ergenlikten daha sancılı dönem geçirirsin dememişti, haksızlıkkkk :):) Ama inşallah güzel olacak, dediğin gibi :)